nedelja, 26. november 2017

Domače naloge med vikendom

Med vikendom sem pridno delala domače naloge. Za objave mi zmanjkuje časa, zato se pripravite, da bo tokrat spet več izdelkov. :-)

Ker mora biti šola vedno na prvem mestu, začnimo z domačimi nalogami. Tina nam je v petek pokazala voščilnico z videzom šolske table. Pred časom sem že delala takšne voščilnice, vendar za rojstne dneve. Pridno in brez klepetanja sem pogledala, kako je tablo ustvarila Tina. Meni ni uspelo narediti točno takšne table. Ko je kar nekaj kartončkov končalo v košu za smeti, sem se table lotila malo po svoje.

Moji reditelji so bili pri brisanju table še malo bolj površni. :-) Le toliko so se potrudili, da so očistili sredino, kamor sem belo embosirala napis. Tablo sem okrasila z božičnim aranžmajem. Božična zvezda je izrezana iz belega platna.

Šolsko tablo odlagam na poličko v Malo šolo prazničnega ustvarjanja. Vsi uporabljeni ustvarjalni pripomočki so od Najlepšega para.

Pri drugi domači nalogi sem se lotila barvanja na kraft karton. Tudi predavanje gostujoče učiteljice Vladke sem zelo pozorno poslušala, vendar sem že med predavanjem ugotovila, da bo treba improvizirati. :-)


Uporabila sem enak motiv, kot Vladka in ga najprej embosirala na karton. Do tukaj vse lepo in prav. :-) Ker moj način barvanja z veliko preveč vode pri kraft kartonu ne pride v poštev, sem božično zvezdo najprej pobarvala z belo tempero. Ko se je posušila,  sem čez normalno barvala z distressi. Zaradi bele podlage so barve manj intenzivne. Ko sem odtisnila še napis, sem celo voščilnico  pošpricala z belo tempero, potem pa pol ure čistila ustvarjalno mizo, ker je barva letela tudi tja, kamor ne bi smela. To se zgodi, če si delovno površino pozabiš zaščititi. :-)

Voščilnico postavljam na ogled v novembersko galerijo Najlepšega para.

Ustvarjalni tim Craft-alnice nam je tokrat postavil precej zahteven izziv. Videti želijo pop-up voščilnico. Ker mi kronično primanjkuje prazničnih voščilnic, sem tudi za ta izziv pripravila praznično voščilnico.

Prva stran voščilnice je čisto preprosta. S srebrnim prahcem embosiran napis in nekaj snežink.

V notranjost pa sem skrila praznično vasico.



Izdelava me je stala nekaj živčkov, napačno zrezane osnove in še par podrobnosti, zaradi katerih sem pošteno robantila. Na koncu pa se je vseeno izšlo skoraj tako, kot sem želela. :-)

Voščilnico prijavljam na naslednja izziva:
- Craft-alnica: Izziv #199: POP-UP
- Scrapping4funChallenges: Challenge 104: Christmas

Za konec vam pokažem še voščilnico, ki sem jo poslala N-Evi za rojstni dan.


Še vedno z največjim veseljem topim voščenke. :-) Prav sproščujoje početje in polno presenečenj, saj nikdar ne vem, kakšen vzorec bo nastal. Ozadja nisem želela preveč zakrivati, zato sem izbala elegantni izrez dame in ga embosirala z črnim prahcem, ki se zelo lepo sveti. Postopek sem ponovila še pri napisu. Prejemnica je bila vesela, jaz pa tudi. :-)


Lep pozdrav do naslednjič. :-)

23 komentarjev:

Helena pravi ...

Mislim, da bomo morale vse pošteno prijeti reditelje, ker slabo opravljajo svoje delo :) Ampak, če smo poštene, je takšna tabla bolj zanimiva, a ne? Potem sta učiteljičin napis in dekoracija bolj zanimiva. Tako je tudi pri tebi!
Pri barvanju na eko karton si se znašla, tako je motiv lepo viden. Tudi špric paše zraven. Drugič pa si le zaščiti delovno okolje. Mislim, da boš počasi morala na seminar Varstva pri delu :)
Si pohitela s praznično okrasitvijo in verjetno v eni od hišic že stoji okrašena smreka. Čudovita pop-up voščilnica.
Pri N-Evi si imela ustvarjalno "packanje". Super ti je šlo - zanimivo ozadje in črna silhueta naredita voščilnico nekaj posebnega.
Želim ti čudovit teden!

MOJCA BOŽIČ pravi ...

Sama se bom najprej ustavila pri zadnji z voščenkami....brez besed...najprej enkratno ozadje, potem pa še silhueta dame v črnem...top 1. Pri pop up si me sezula s to krasno svetlobo...kot da bi postavila lučko v ozadju, tako lepo si osvetlila vse skupaj...
Kar se pa eko papirja tiče, sem sama skregana z njim, ker je potreben posebne "obdelave"...rata ali pa ne, pa še na barve moraš pazit...pri tebi..narejeno.
Tabla pa ...prava prava prava. Na črno itak vse paše, ozadje pa fantastično...mene to še čaka in bog ve, koliko smeti se bo nabralo ob preizkušanju.

Majda pravi ...

Draga Sonja, kako zelo lepo je pri tebi - čudovito, čudovito na kvadrat!!! Hvala za vso inspiracijo - spet in spet ;-)
Pri meni se je zaključilo nekaj velikega in zdaj bo končno dovolj časa opravljanje domačih nalog, še prej pa sem si zadala nalogo, da vas obiščem, vsako posebej in si napasem oči :-) Hvala!!!
Lepo, lepo bodi, Majda

Klara pravi ...

Ti si pa res pridna učenka! Super ti gredo domače naloge in tudi vasica je krasna! Si pa predstavljam (sploh glede na moje robantenje včeraj), da ravno za masovno izdelavo niso primerne :D
Šolska tabla pa zmaga!

Metuljčica pravi ...

Krasna tabla, meni je všeč to "po tvoje". Bravo za pop-up voščilnico. Me je pa seveda navdušilo tole tvoje topljenje voščenk. Rojstnodnevna voščilnica je tudi nekaj posebnega. Krasna objava.

Majda pravi ...

In srčna hvala, ker svoje mojstrovine deliš v galeriji Scrapping4fun, Majda

Moje drobtinice23 pravi ...

O Sonja, si bila pa zelo pridna za vikend :) Ne vem pri kateri naj začnem...takole, druga voščilnica - tebi je lepo uspela, moja je bila povsem spackana :(...prva voščilnica super tablo si naredila...tretja - že prva stran mi je bila všeč, ko pa si jo odprla so se mi pa oči kar zasvetile, no na njej sem se malo dlje ustavila, da sem si lahko ogledala vse detajle...zdaj pa še zadnja, tukaj pa ostanem brez besed, TOP voščilnica te objave!
želim ti lep začetek tedna <3

Scrapping4funChallenges pravi ...

Beautiful card, you are a busy bee!
Thank you for your entry at Scrapping4funChallenges
Rachelle DT
https://scrapping4funchallenges.blogspot.com

Tina Z. pravi ...

vau, vau, tokrat pa si prekosila samo sebe, ena je lepša od druge - s tablo je perfektna, super kontrast in ta skrita vasica, obožujem te zimske pokrajine in imam nebroj takšnih šablon, ti pa si jo tako lepo sestavila ... čisto očarana ... in ta elegantna pariška dama je tudi huda.

Marija pravi ...

Tole pa je objava in pol. Prav z vsemi stvarmi si me navdušila. Super da si naredila šolsko tablo po svoje, ker ti je super uspela. Prav tako se mi zdi pri drugi pobarvan odtisek dovolj intenzivnih barv. Bravo za super izdelano pop up voščilnico in kar se zadnje tiče lahko samo rečem da je krasna, še posebno ozadje narejeno z voščenkami.

ArtMBR pravi ...

Tale vikend pa ni bil namenjen ravno počivanju. Celo serijo domačih nalog si naredila in to ne kar nekja, ornik projekte si si zastavila, sploh tale pop up. Pa pri vsaki čisto druga tehnika. Bravo.

Priya pravi ...

You did a fantastic job...
So beautiful they are
Thank you for sharing with us at Scrapping4fun Challenges.
Priya-DT

Tina pravi ...

Oooo, Sonja....kakšna paša za oči je bila tole. Prekrasne so vse tovje praznične mojstrovine...ne vem kje naj začnem vzdihovati, pa bom verjetno kar pri pop-up voščilnici...nadaljujem pa z vsemi naslednjimi do voščenk, ki me vedno fascnirajo. Zdaj bom pa res preverila, če so kje kakšni kosci od naših dveh... Hvala ti za ves čudovit navdih....

Vladuška pravi ...

Se povsem strinjam s Tino, da je to prava paša za oči. Perfektna imitacija table, odlično si se znašla pri barvanju na eko karton, da o vasici znotraj voščilnice sploh ne govorim. Naravnost fantastična je. Za konec pa še vesela in pisana rojstnodnevna. Pridna učenka, ni kaj.

Natasa pravi ...

Ma krasne praznične voščilnice si naredila! Pridna si bila v šoli vidim, všeč mi je tvoja tabla in prav tako kraft voščilnica. Pop up je pa tako luštna z zasneženim avtom in hišicami. Hehe, sem tudi jaz enkrat podobno delala in vem o čem govoriš, jaz sem pa še pomotoma zlepila kar ne bi smela :) Super ideja in čudovito ti je uspela! LP, Nataša

Andreja pravi ...

Spet en čudovit šopek voščilnic :-))
Ti si res tako pridna učenka in prav vse preizkusiš.
Prva voščilnica mi je res tako zelo lepa in všeč mi je ker je tabla slabo obrisana. Tak poseben efekt ima.
JoJ tale "pop-up" voščilnica pa je čudovita in krasno izdelana :-)) Lepo vasico si naredila.
Vesela sem, ker ustvarjaš z nami v izzivu CRAFT-alnice … Srečno!

moi pravi ...

Same lepotičke, narejene s toliko različnimi tehnikami. Samo pop-up za pikico izstopa, ker mi je najbolj pri srcu ;)

Keti's Projects pravi ...

Zelo pridna učenka si. Plus pet. Če bi bila jaz učiteljica, bi spodbujala kreativnost, kar pomeni, da se ne sledi strogo navodilom ampak jih uporabiš za inspiracijo in tem izvedeš po svoje oziroma nadgradiš. Mene si navdušila.

Hali pravi ...

Tvoja praznična pop up voščilnica me je navdušila in tudi tabla in ja z zvezdo sem jaz imela podobne težave - no z barvanjem na craft karton. Pismo bo treba v nabavo kakšnih flumastrov, barv, distressi niso dovolj :-) Zelo lepa objava, čestitke!

helena pravi ...

Aaaahhh, saj ne dohajam, zato bom zaobjela kar vse različne tehnike, ideje, ustvarjalnost, pripomočke, priložnosti in še in še - FANTASTIČNO!

Papirnate radosti pravi ...

Kko pridna učenka je Sonja. Domače naloge narejene z odliko :)

Goga pravi ...

Kje naj začnem......, vse lepo narejeno samo tabla malo slabše obrisana 🤣🤣.
Ti si res pridna učenka, lepo poslušaš in za vikend delaš domače naloge.
Pri pop-up naj povem le to, da se nikjer ne opazi, da ti je nagajala. Čudovito narejena.
Hvala da si se nam pridružila v Craft-alnici. Lp Lili
Aja, da ne pozabim tudi mavrični dež pod silhueto dame je zeloo lep. Lili

Ne-Ja pravi ...

Vidim, da ti res ni bilo dolgčas tisti vikend ;). Še dobro, da pohvališ tovjega dragega kako dobro kuha, ker bi se drugače ustrašila, če si sploh utegnila kaj prigrizniti med vsemi temi svtovnimi projekti - prav vsak je razred zase! Draga moja Sonja - obvladaš ustvarjalno sceno :)!!!!!!!!!!